آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
بیانیه بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرو
بیانیه بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون بمناسبت پیروزی مقاومت فلسطین در عملیات مبارک «طوفان الاقصی»
بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با صدور بیانیه‌ای پیروزی مقاومت فلسطین در عملیات مبارک «طوفان الاقصی» با رژِیم صهیونیستی را تبریک گفت.
متن بیانیه بدین شرح است:

 « بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ.
اى کسانى که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را یارى کنید و براى خشنودى او با کافران بجنگید و از دینش حمایت کنید، او نیز با فراهم آوردن اسباب پیروزى، شما را یارى مى‌کند و گام‌هایتان را در میدان نبرد استوار می‌سازد.
  عملیات مبارک «طوفان الاقصی» رعب‌آور ترین عملیات علیه اشغالگران که  منجر به باز پس‌گیری مناطق اطراف شهر غزه و پیروزی برای عدالت‌خواهی مردم فلسطین است و تاییدی دوباره است بر اینکه اراده ملت فلسطین و سلاح مقاومت تنها گزینه مبارزه با تجاوزات و اشغالگری است.
  این پیروزی گامی بزرگ و سرنوشت ساز در مسیر سقوط رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند این «رژیم خبیث از این هم ضعیف‌تر خواهد شد. آمادگی جوانان فلسطینی، و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی، و اعداد قوّه به صورت مستمر، فلسطین را روزبروز قدرتمند‌تر و دشمن غاصب را روزبروز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد.»
 ما اعضای بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون این پیروزی را به مردم غیور و رزمندگان دلاور مقاومت تبریک گفته و برای آنان آرزوی موفقیت می‌نماییم. باشد که روزی آزادی قدس شریف و سایر نقاط در بند کفر و استکبار را در اقصی نقاط جهان جشن بگیریم و شاهد احتزاز پرچم اسلام و مقاومت اسلامی در تمام جهان باشیم.و اعلام می داریم تا آزادی فلسطین و قدس در کنار مجاهدان فلسطینی خواهیم ماند.
 هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون
نام:
ایمیل:
* نظر: